Dr inż. Milleniusz Nowak

Senator Politechniki Wrocławskiej, kadencja 2016-2020
Członek Senackiej Komisji Odwoławczej
crw_3663_rj

Kontakt

e-mail:    milleniusz.nowak(at)pwr.edu.pl

adres:      p. 307a bud. B-1,
ul. Smoluchowskiego 25
50-372 Wrocław

telefon:   71 320 35 02

STRONA DOMOWA

Stopnie naukowe

magister inżynier zarządzania (1984) Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, kierunek: Zarządzanie i Marketing, specjalność: systemy zarządzania, promotor: dr inż. Mieczysław Ciurla

doktor w dziedzinie nauk ekonomicznych, dyscyplinie nauk o zarządzaniu (1999),
Instytut Organizacji i Zarządzania, Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, rozprawa doktorska pt. “Badanie i analiza poziomu orientacji rynkowej polskich przedsiębiorstw”, promotor: prof. dr hab. Józef Penc, rozprawa doktorska obroniona z wyróżnieniem

Notka biograficzna

Adiunkt naukowo-dydaktyczny Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Informatyki i Zarządzania, w Zakładzie Zarządzania i Rozwoju Organizacji. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.

Czynny uczestnik wielu konferencji naukowych krajowych i zagranicznych (między innymi Annual Conference on Marketing Strategies for Central and Eastern Europe w Wiedniu).

Autor i współautor ponad sześćdziesięciu prac naukowych oraz naukowo-badawczych, z czego ponad pięćdziesiąt zostało opublikowanych w kraju i zagranicą. Współautor kilku naukowych pozycji książkowych (monografii), wydanych w Polsce i Wielkiej Brytanii.

Zrealizował, koordynowany przez Lancaster University (Wielka Brytania), East European Teacher Development Programme – program [1992-1993] doskonalący kwalifikacje dydaktyczne (Poznań, Lancaster, Wiedeń) .

Jest absolwentem rocznej Business School  prowadzonej  [1992-1993]  przez Central Connecticut State University (USA) i Politechnikę Wrocławską.

Tutor akademicki (certyfikat Collegium Wratislaviense, [styczeń 2013]). Rozwija posiadaną wiedzę i praktyczne umiejętności z obszaru tutoringu (m.in. tutor w ogólnopolskim programie „Tutor IV”; uzyskał dyplom „Tutoring Kariery – jak mądrze konstruować karierę zawodową” [szkolenie Collegium Wratislaviense (lipiec 2016)].

Dotąd zrealizował wiele prac i projektów doradczych, głównie w zespole współpracowników z uczelni, dotyczących rozwiązywania problemów zarządzania organizacją, specjalizując się w obszarze marketingowym, m.in. w branży teleinformatycznej, usługach, przemyśle maszynowym, spożywczym, budownictwie i edukacji.

Wieloletni członek Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa (TNOiK), wyróżniony Srebrną Odznaką TNOiK.

Członek Kolegium Elektorów Rektora Politechniki Wrocławskiej kadencji 2005-2008. Wyróżniony m.in.: Przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Srebrnym Medalem za Długoletnią Służbę [2010], Przez J.M. Rektora – Złotą Odznaką Politechniki Wrocławskiej [2008], Przez Dziekana Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej – Nagrodą za całokształt działalności naukowo-dydaktycznej [2000].

Senator Politechniki Wrocławskiej kadencji 2016-2020, członek Senackiej Komisji Odwoławczej.

Najbardziej ceni w studentach: Zaangażowanie i skuteczność w zdobywaniu wiedzy i umiejętności; chęć do rozwoju naukowego/zawodowego i osobistego; uprzejmość; uczciwość; kulturę osobistą; szacunek do uczelni, pracowników naukowych, koleżanek i kolegów oraz innych osób; równowagę miedzy dążeniem do sukcesu zawodowego a życiem rodzinnym/osobistym.

  • Największy autorytet w życiowych sprawach: św. Jan Paweł II, Benedykt XVI, papież Franciszek.
  • Zainteresowania: sport, literatura, film, muzyka.
  • Wzorzec sportowca: Włodzimierz Lubański, Johan Cruyff.
  • Ulubiony zespół/wykonawca muzyczny: Pink Floyd, Enya, The Beatles.

Zainteresowania naukowe

  • zarządzanie relacjami z klientami (CRM),
  • marketing relacji (Relationship marketing),
  • strategie marketingowe (Marketing strategies), w tym: strategie marketingowe w Internecie i mediach społecznościowych (Internet and social media marketing strategies),
  • zarządzanie marketingowe (Marketing management),
  • planowanie marketingowe (Marketing planning),
  • koncepcje i metody zarządzania (Management concepts and methods),
  • badania marketingowe (Marketing research),
  • zarządzanie procesami biznesowymi (Business processes management)

Dorobek naukowy

Pełna lista publikacji znajduje się w bazie DONA Politechniki Wrocławskiej.

Wydarzenia

  • brak wydarzeń