dr inż. Anna Sałamacha

IMG_2825 kopia

Kontakt

e-mail:    anna.salamacha(at)pwr.edu.pl

adres:      p. 306 bud. B-1,
ul. Smoluchowskiego 25
50-372 Wrocław

telefon:   71 320 24 21

STRONA DOMOWA

Stopnie naukowe

magister inżynier zarządzania i marketingu (2005), Instytut Organizacji i Zarządzania, Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, praca magisterska pt. „Koncepcje pozycjonowania w wybranym przedsiębiorstwie działającym na rynkach zagranicznych”, promotor: dr inż. Milleniusz Nowak

doktor w dziedzinie nauk ekonomicznych, dyscyplinie nauk o zarządzaniu (2018), Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, rozprawa doktorska pt. “Strategie ochrony marki”, promotor: prof. zw. dr hab. inż. Wiesław Kotarba

Doświadczenie zawodowe

2018 – obecnie    asystent naukowo-dydaktyczny, Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania, Zakład Zarządzania i Rozwoju Organizacji

2011 – 2018           asystent naukowo-dydaktyczny, Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu, Zakład Zarządzania, Funkcja: Prodziekan Wydziału Logistyki i Transportu

2009 – 2012         pracownik dydaktyczny, Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu

2008 – obecnie   pracownik dydaktyczny, Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu

2005 – 2013        doktorant, Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania, Zakład Innowacji i Przedsiębiorczości, Zakład Zarządzania Jakością

Zainteresowania naukowe

  • zarządzanie marketingowe, w szczególności zarządzanie marką,
  • ochrona własności intelektualnej
  • zarządzanie w ujęciu międzynarodowym

Dorobek naukowy

Pełna lista publikacji znajduje się w bazie DONA Politechniki Wrocławskiej.

Najważniejsze publikacje:

Sałamacha A., Zachowania rynkowe nieuczciwych naśladowców we współczesnej gospodarce, w: Karczewski L., Kretek H. Etyczne i społeczne uwarunkowania biznesu, gospodarki i zarządzania, ISBN: 978-83-65235-61-9, Politechnika Opolska, Opole 2016, s. 59-68

Sałamacha A., Zachowania konsumentów na rynku nieuczciwej konkurencji, w: Karczewski L., Kretek H. Etyczne i społeczne uwarunkowania biznesu, gospodarki i zarządzania, ISBN: 978-83-65235-18-3, Politechnika Opolska, Opole 2015, s. 133-141

Sałamacha A., Rola własności intelektualnej w budowaniu strategii ochrony marki projektowanej, w: Kulas Z., Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu wartości przedsiębiorstw, ISBN: 83-60081-67-0, Oficyna Wydawnicza PWSZ, Nysa 2012, s. 46-61

Wydarzenia

  • brak wydarzeń