Kontakt
e-mail: anna.salamacha(at)pwr.edu.pl
adres: p. 306 bud. B-1,
ul. Smoluchowskiego 25
50-372 Wrocław
telefon: 71 320 24 21
STRONA DOMOWAStopnie naukowe
magister inżynier zarządzania i marketingu (2005), Instytut Organizacji i Zarządzania, Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, praca magisterska pt. „Koncepcje pozycjonowania w wybranym przedsiębiorstwie działającym na rynkach zagranicznych”, promotor: dr inż. Milleniusz Nowak
doktor w dziedzinie nauk ekonomicznych, dyscyplinie nauk o zarządzaniu (2018), Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, rozprawa doktorska pt. “Strategie ochrony marki”, promotor: prof. zw. dr hab. inż. Wiesław Kotarba
Doświadczenie zawodowe
2018 – obecnie asystent naukowo-dydaktyczny, Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania, Zakład Zarządzania i Rozwoju Organizacji
2011 – 2018 asystent naukowo-dydaktyczny, Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu, Zakład Zarządzania, Funkcja: Prodziekan Wydziału Logistyki i Transportu
2009 – 2012 pracownik dydaktyczny, Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu
2008 – obecnie pracownik dydaktyczny, Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
2005 – 2013 doktorant, Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania, Zakład Innowacji i Przedsiębiorczości, Zakład Zarządzania Jakością
Zainteresowania naukowe
- zarządzanie marketingowe, w szczególności zarządzanie marką,
- ochrona własności intelektualnej
- zarządzanie w ujęciu międzynarodowym
Dorobek naukowy
Pełna lista publikacji znajduje się w bazie DONA Politechniki Wrocławskiej.
Najważniejsze publikacje:
Sałamacha A., Zachowania rynkowe nieuczciwych naśladowców we współczesnej gospodarce, w: Karczewski L., Kretek H. Etyczne i społeczne uwarunkowania biznesu, gospodarki i zarządzania, ISBN: 978-83-65235-61-9, Politechnika Opolska, Opole 2016, s. 59-68
Sałamacha A., Zachowania konsumentów na rynku nieuczciwej konkurencji, w: Karczewski L., Kretek H. Etyczne i społeczne uwarunkowania biznesu, gospodarki i zarządzania, ISBN: 978-83-65235-18-3, Politechnika Opolska, Opole 2015, s. 133-141
Sałamacha A., Rola własności intelektualnej w budowaniu strategii ochrony marki projektowanej, w: Kulas Z., Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu wartości przedsiębiorstw, ISBN: 83-60081-67-0, Oficyna Wydawnicza PWSZ, Nysa 2012, s. 46-61